Assessoria per a grans empreses

Ribas Àlvarez compta amb un equip de professionals especialitzats en oferir assessoria per a grans empreses de la millor qualitat en l’optimització fiscal, la planificació jurídica i legal, l’estructura econòmica-fiscal i el govern corporatiu de l’empresa.

Les nostres àrees d’especialització en assessoria per a empreses

A Ribas Álvarez som experts en atendre les necessitats que una gran empresa pot presentar. Ajudem a donar suport al creixement i el desenvolupament dels nostres clients oferint una atenció personalitzada i adaptada a les condicions de cada negoci.

Assessoria comptable

Dins del nostre servei d’assessoria per a grans empreses, els nostres professionals s’encarreguen d’organitzar i analitzar l’activitat comptable empresarial: els ingressos, les despeses, els impostos, les inversions, entre altres transaccions que defineixen l’economia i el funcionament de l’empresa. Establint pressupostos i trobant la millor manera de gestionar l’economia de l’empresa per a treballar el seu creixement i la seva estabilitat econòmica.

Assessoria fiscal

El nostre equip especialitzat en la fiscalitat d’empreses treballa amb total rigor per mantenir actualitzades les declaracions fiscals que mensualment, trimestralment o anualment haurà de presentar el seu negoci davant a l’Agència Tributària: IVA, IS, Impost societats, model 200, renda, IRPF, pre 303, SII, model 840, IAE, model 036, entre altres.

Assessoria jurídica

Disposar d’un equip que ofereix assessorament en tots els àmbits jurídics que poden afectar a una gran empresa és crucial per continuar la seva activitat sense inconvenients. El nostre equip d’assessors jurídics s’encarreguen de gestionar totes aquelles activitats de naturalesa judicial relacionades amb el dret: laboral, penal, mercantil, civil… posant a la seva disposició l’assessorament i les eines necessàries per a respondre adequadament en cada cas.

Assessoria laboral

Amb el nostre equip d’assessors laborals ens fem càrrec de tots els tràmits i assumptes relacionats amb la gestió del personal en una empresa, des de l’alta o la baixa dels treballadors, l’elaboració de nòmines i qualsevol altra gestió relacionada amb els Recursos Humans.

Les nostres àrees d’assessorament per a grans empreses

Les nostres àrees d’actuació dins de l’assessorament per a grans empreses són:

Som una assessoria experta en l’acompanyament en totes les àrees que intervenen en la seva activitat jurídica, laboral, fiscal i comptable del seu negoci. Oferim solucions i respostes personalitzades a totes les seves necessitats més immediates.

Si està buscant assessors qualificats i especialitzats per a grans empreses, a Ribas Álvarez us oferim l’atenció que el seu negoci necessita amb un servei integral a totes les àrees. Contacti amb el nostre equip d’assessors professionals per a oferir-li una solució a mida a les seves necessitats.

Vols que t’ajudi?
Seré el teu gestor personal

Josep Bundó
Àrea Fiscal Grups Empresarials i Grans Empreses

    L'informem que el responsable del tractament d'aquest formulari de recollida de dades és RIBAS-ÀLVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS, SL.
    La finalitat principal d'aquest formulari és registrar la sol·licitud de l'usuari d'informació i poder gestionar la seva petició de sol·licitud d'informació, relacionada amb els serveis i/o productes dels quals RIBAS-ÀLVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS, SL disposa.
    Així mateix, informem l'usuari que la base legítima per als tractaments que es van a dur a terme és el consentiment.
    D'acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades, l'usuari podrà dirigir-se a l'autoritat de control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna, així com també podrà exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal, així com a la retirada del consentiment prestat per al tractament dels mateixos. Per a més informació, l'usuari pot dirigir-se a la nostra política de privacitat.


    NOTÍCIES RELACIONADES

    Documents necessaris per provar el transport intracomunitari de mercaderies. Novetats a partir del dia 1 de gener de 2020

    Les operacions intracomunitàries han estat històricament un dels principals punts de conflicte en l’aplicació de l’IVA. L’existència de diferents normatives internes nacionals, amb diferències notables entre elles, no ha ajudat a què els contribuents tinguin una seguretat jurídica sobre quins són els documents necessaris per acreditar l’existència d’una operació intracomunitària. Per posar fi a aquestes [...]

    INICI CAMPANYA DE RENDA 2019

    Campanya 2019 d’Impost sobre la Renda de Persones Físiques (IRPF) i Impost sobre el Patrimoni   Adjuntem a la present la carpeta per a la documentació corresponent a:   - Declaració Anual de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF). - Declaració de l’Impost sobre el Patrimoni (IP).   La campanya per presentar [...]

    RESUM CIRCULARS PUBLICADES PER RIBAS ÀLVAREZ DEL DIA 21 DE MARÇ AL 3 D’ABRIL

    Resum de les circulars publicades per RIBAS ÀLVAREZ del dia 21 de març al 3 d’abril   Des de la publicació al BOE del Reial Decret 463/2020 pel qual es declara l’estat d’alarma, el Grup RIBAS ÀLVAREZ ha publicat diversos comunicats, amb l’objectiu de mantenir informats als nostres clients, de les novetats normatives que s’han [...]

    ×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!