Assessoria i gestoria per a empreses

Anys assessorant empreses fan que l’equip d’advocats i economistes experts i qualificats treballin des de l’experiència i el rigor acompanyant l’empresa en el seu desenvolupament estratègic fiscal i econòmic. A Ribas Àlvarez, oferim un servei integral en matèria d’assessoria i gestoria per a empreses.

Les petites i mitjanes empreses tenen necessitats complexes i, en moltes ocasions, de difícil solució. Per la qual cosa, és més que recomanable comptar amb l’assessorament d’un equip d’experts capaços d’oferir les millors solucions a llarg termini. L’equip de Ribas Àlvarez, com a gestors i assessors empresarials, ens encarreguem d’oferir l’assessorament necessari en qualsevol àrea, cobrint les necessitats específiques de cada pime.

Posem a la vostra disposició els millors professionals, així com els mitjans més avançats, per oferir sempre les màximes garanties. A més, disposem d’una sòlida experiència, fonamentada en els bons resultats. Fa més de 40 anys que gestionem i acompanyem a empreses, aportant solucions a casos i situacions a les quals una petita o mitjana empresa ha de fer front durant el seu dia a dia.

Assessoria comptable

Dins de l’àrea comptable, oferim serveis integrals de gestió i consultoria. Podem encarregar-nos per complet de la comptabilitat, la planificació de l’empresa i la confecció de llibres comptables.

Assessoria fiscal

El nostre equip d’experts en assessoria fiscal s’encarregarà de garantir el compliment de les obligacions fiscals i tributàries de l’empresa, gestionant els impostos, oferint assessorament en inspeccions o elaborant la planificació fiscal, entre altres.

Assessoria laboral

En l’àmbit de la gestió laboral, ens encarreguem de les incidències diàries, de la planificació i l’estratègia de la gestió laboral i dels recursos humans.

Assessoria i gestoria d’empreses a Girona

Amb una sòlida implantació a Girona, la nostra firma porta prestant serveis d’assistència i representació jurídica, assessoria, gestoria i consultoria des de fa més de quaranta anys per a una àmplia cartera de clients nacionals i internacionals. Per a més informació, no dubteu a contactar amb nosaltres, expliqueu-nos el vostre cas i us oferirem una solució a mida.

Vols que t’ajudi?
Seré el teu gestor personal

Carles Roura
Àrea Fiscal PIMES

    L'informem que el responsable del tractament d'aquest formulari de recollida de dades és RIBAS-ÀLVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS, SL.
    La finalitat principal d'aquest formulari és registrar la sol·licitud de l'usuari d'informació i poder gestionar la seva petició de sol·licitud d'informació, relacionada amb els serveis i/o productes dels quals RIBAS-ÀLVAREZ ASSESSORS I CONSULTORS, SL disposa.
    Així mateix, informem l'usuari que la base legítima per als tractaments que es van a dur a terme és el consentiment.
    D'acord amb els drets que li confereix la normativa vigent en protecció de dades, l'usuari podrà dirigir-se a l'autoritat de control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna, així com també podrà exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal, així com a la retirada del consentiment prestat per al tractament dels mateixos. Per a més informació, l'usuari pot dirigir-se a la nostra política de privacitat.


    NOTÍCIES RELACIONADES

    Model 232. Declaració informativa d’operacions vinculades i operacions relacionades amb paradisos fiscals

    Model 232. Declaració informativa d’operacions vinculades i d’operacions i situacions relacionades amb països o territoris considerats com a paradisos fiscals El proper dia 30 de novembre finalitza el període de presentació del model 232, Declaració informativa d’operacions vinculades i d’operacions i situacions relacionades amb països o territoris considerats com paradisos fiscals, corresponent a l’exercici 2020. [...]

    Publicat el salari mínim interprofessional per a 2021

    Publicat el salari mínim interprofessional per a 2021   Els informem que s'ha publicat al BOE el Reial Decret 817/2021, de 28 de setembre pel qual s'estableix el SALARI MÍNIM INTERPROFESSIONAL que s'aplica des de l'1 de setembre 2021, tant per als treballadors fixos com per als eventuals o temporers, així com per als empleats [...]

    Novetats en la Llei General Tributària i en els impostos patrimonials introduïdes per la Llei 11/2021

    Novetats en la Llei General Tributària i en els impostos patrimonials introduïdes per la Llei 11/2021 deMesures de prevenció i lluita contra el frau fiscal En els últims anys el Tribunal Suprem i el Tribunal Central han dictat sentències i resolucions favorables als obligats tributaris en temes que afecten la recaptació i les comprovacions de [...]

    ×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!