Gestió administrativa
L’àrea de Gestió Administrativa de Ribas Álvarez ofereix ajuda als clients per gestionar procediments i tràmits relatius a les diferents administracions públiques com ajuntaments, AEAT, ens locals o diferents registres. L´objectiu principal d´aquest servei és agilitzar i facilitar la coordinació entre el client i les diferents àrees del despatx.
Àrees de Gestió Administrativa
Entre les nostres àrees de gestió administrativa oferim ajuda en els procediments administratius i judicials següents:
- CERTIFICATS DIGITALS: Ajudem els nostres clients a sol·licitar les credencials d’identificació de persones físiques, jurídiques o serveis a les plataformes oficials de les administracions.
- APODERAMENTS: Oferim un servei d’apoderament on realitzem tots els tràmits relacionats amb l’AEAT, ATC, REPRESENTA, E-NOTUM, etc.
- TAXES i TRIBUTS: Ajudem els nostres clients en la gestió, tramitació i liquidació de les seves taxes i tributs pendents amb les administracions públiques.
- TRÀMITS JURÍDICS: Els nostres advocats gestionen tot el procés de tramitació i liquidació d’Escriptures, Documents privats, Contractes de Lloguer, etc…
- CADASTRE: Gestionem les baixes i/o de les dades dels Béns Immobles.
- AJUNTAMENTS: A RV ens encarreguem de la gestió de tot tipus de tràmits i procediments relacionats amb els Ajuntaments, des de la comunicació de plusvàlues, empadronament, registre al sistema Clau, registre de vehicles i conductors, etc.
- INCASOL: Ajudem amb les fiances i els contractes dels nostres clients.
- CENSALS: Ens encarreguem de gestionar els tràmits relacionats amb les altes, variacions i/o Baixes al Cens de l’AEAT d’Activitat, d’Obligacions, etc.
- IAE: Els nostres advocats s’encarreguen de declarar les activitats desenvolupades al territori espanyol. És a dir, el registre d’altes, variacions i/o Baixes mitjançant el model 840. A més, oferim estudis personalitzats d’IAE d’acord amb l’activitat desenvolupada o desenvolupar: Epígrafs, i elements tributaris i estudi de la quota.
- CODI LEI: Gestionem la sol·licitud i la renovació de l’Identificador d’Entitat Jurídica basat en l’estàndard ISO 17442, perquè les empreses dels nostres clients puguin seguir realitzant les seves transaccions financeres i complir la normativa dels mercats financers.
- TAXES TURÍSTIQUES: Confecció i presentació liquidacions de l’impost sobre les estades en establiments turístics.
- PATENTS i MARQUES: Gestionem la tramitació i inscripció al Registre de Patents i Marques
- SUBMINISTRAMENTS: Procedim les altes, baixes i canvis de titular de qualsevol tipus de servei de subministraments contractats pels nostres clients.
- Alta, Modificacions i Baixes als Registres de les Administracions Públiques; RELI i Classificació Empresarial., Registre Sanitari, RASIC
- NACIONALITAT. Ens encarreguem de gestionar tots els tràmits i els procediments de la sol·licitud de la Nacionalitat per Residència.
- TRAMITACIÓ DE CERTIFICATS: Tramitem tot tipus de certificats als Registres Civils o Jutjats. Matrimoni, empadronament, penals, etc.
Advocats especialistes en administració pública
El nostre equip d’advocats especialistes en administració pública s’encarreguen de resoldre conflictes i tràmits entre el client i l’Administració Pública. Oferim tota mena de servei i assessorament jurídic relatius a procediments administratius públics. La nostra experiència ens avala al camp del Dret Públic de manera que oferim un servei ben executat que garanteix bons resultats.