ASSESSORAMENT FISCAL I GESTIÓ TRIBUTÀRIA
Es tracta d’una de les Àrees més importants i amb més experiència de les que ofereix el grup Ribas·Àlvarez. Actualment està dividida en quatre subàrees:
Cadascuna d’elles està formada per un equip de professionals especialitzats, que treballen conjuntament i es complementen. L’objectiu principal d’aquesta àrea és assessorar al nostre client amb les seves obligacions tributaries i jurídiques, realitzar les accions oportunes per minimitzar l’impacte fiscal i efectuar la correcte presentació de les mateixes.
Posem a la teva disposició el nostre equip d’assessors fiscals i tècnics els quals treballen amb estreta col·laboració amb la resta de professionals de Ribas Àlvarez, advocats, assessors laborals, serveis comptables, gestions administratives, i corredors d’assegurances.
Els serveis que s’ofereixen estan orientats a les obligacions fiscals de les persones físiques, dels autònoms i de Family Offices.
Optimització Patrimonial Familiar i Planificació Successòria
Compliment de les Obligacions tributàries periòdiques
Assistència i Assessorament en Inspeccions Fiscals i Altres Procediments Tributaris
Realitzem sempre que sigui necessari interposicions de recursos, reclamacions econòmica-administratives, etc. realitzant un seguiment dels mateixos i mantenint el client informat en tot moment.
Unim les nostres àrees professionals per tal de donar un servei el màxim transversal i funcional per tu. Posem a disposició de la teva empresa el nostre equip d’assessors fiscals i tècnics els quals treballen amb estreta col·laboració amb la resta de professionals de Ribas Àlvarez, advocats, assessors laborals, serveis comptables, gestions administratives, i corredors d’assegurances.
Els serveis que oferim estan orientats a empreses nacionals i internacionals, i a entitats sense ànim de lucre. Estem especialitzats en tres grans grups: pimes, grans empreses i entitats sense ànim de lucre (principalment fundacions i associacions). Oferim un servei integral pel compliment en tot moment de la normativa fiscal vigent i mantenim els nostres clients informats de forma periòdica de les novetats d’aquest camp.
Compliment de les Obligacions Tributaries Periòdiques
Assessorament Fiscal
T’acompanyem en el creixement evolutiu de la teva empresa, amb anàlisi i balanços comptables i informes financers.
Gestionem de forma física i informatitzada tota la documentació fiscal, mantenint-ne la custòdia durant tot el seu cicle de vida.
Assistència i Assessorament en Inspeccions Fiscals i Altres Procediments de Comprovació Tributària
Realitzem interposicions de recursos, reclamacions econòmica-administratives, etc. amb un seguiment dels mateixos i mantenint el client informat en tot moment.
Efectuem qualsevol consulta, reclamació o gestió tributaria a les administracions públiques, complimentant i presentant tota la documentació necessària en nom del nostre client.
Operacions Vinculades Entre Empreses del Grup (Transfer Pricing)
Racionalització de l’Estructura Corporativa
Assessorem en l’operativa, comptabilitat i gestió fiscal del grup d’empreses, presentant les corresponents liquidacions tant a nivell individual com a nivell consolidat.
Anàlisi i Gestió Fiscal de les Operacions de Reestructuració Empresarial
Auditories Fiscals (Tax Due Diligence)
Revisem de forma periòdica el grau de compliment de les obligacions fiscals i avaluem la situació economicofinancera de les societats.
Assessorament Especialitzat en Operacions Immobiliàries
Serveis per Fundacions i Entitats Sense Ànim de Lucre
Coordinem l’elaboració de convenis de col•laboració entre entitats i ordenem fiscalment les activitats de mecenatge realitzades.
Assessorament i Gestió Mediambiental
- Adequació a la Llei 3/1998, de l'administració ambiental.
- Elaboració de projectes o documentació tècnica per legalitzar activitats.
- Tràmits administratius relacionats amb la gestió ambiental de l'empresa.
- Elaboració de plans de gestió de residus industrials.
- Disseny de programes de bones pràctiques ambientals (BPA).
- Implantació del sistema de gestió mediambiental, segons norma ISO-14001 o reglament EMAS.
Assistim i gestionem la pràctica comptable des dels autónoms a les organitzacions, i supervisem la confecció dels seus comptes anuals.
- Elaboració i legalització de la comptabilitat
- Presentació dels llibres de comptabilitat al Registre Mercantil.
- Elaboració d’informes de compte de Resultats analítics.
- Preparació i presentació dels Comptes Anuals.
- Anàlisi d’estats financers periòdicament segons la necessitat de cada empresa
- Portem a terme totes les gestions de manera presencial o telemàtica a totes les administracions, estatals, autonòmiques, municipals/li>
- Apoderaments i certificats electrònics
- Alta Activitat empresarial (IAE)
- Gestió de taxes municipals, autonòmiques i estatals (IBI, taxa turística, etc.)
- Sol•licitud de llicències i patents
- Certificats d’Hisenda, del Ministeri de justícia (d’antecedents penals, etc.), Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya
- Presentació recursos de la Taxa de regularització de finques (Cadastre)
NOTÍCIES RELACIONADES